چگونه سفارشم را مرجوع کنم؟
خریدن کفش به صورت اینترنتی کار راحتی نیست. و هیچ چیز مهمتر از این نیست که شما با کفش جدیدتان احساس راحتی کنید. ما این را درک میکنیم. شما میتوانید به هر دلیلی سفارش خود را مرجوع کنید.
بعد از دریافت سفارش در صورتیکه جز برای تست از کفش استفاده نکرده باشید، 10 روز فرصت دارید به پشتیبانی یونیوا اطلاع دهید که میخواهید سفارش خود را مرجوع کنید.
ما به شما آدرس میدهیم و شما باید در اسرع وقت کفشها را در بسته بندی محکم تحویل پست بدهید.
به محض اینکه کفشها صحیح و سالم به دست ما رسید، پول شما (با کسر کردن هزینه ارسال) به حسابتان برگشت داده میشود.
سالم ماندن یا آسیب دیدن بستهبندی مهم نیست، فقط خود کفش باید سالم و دست نخورده باشد.
فراموش نکنید هزینه حمل پست زمان مرجوع کردن کفش بر عهده خریدار محترم است که مبلغ زیادی هم نیست.